نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق مشهد کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در مشهد هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است. 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.
منبع: مشاوره طلاق مشهد | بهترین مرکز مشاوره طلاق مشهد

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد.  اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. 

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود.

نحوه دریافت مشاوره طلاق مشهد

دریافت مشاوره طلاق در مشهد بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است.
مرکز مشاوره طلاق مشهد وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق مشهد وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق مشهد

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق مشهد با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم.

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق مشهد | بهترین مرکز مشاوره طلاق مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

ازدواج امری است که در آن زن و مرد زندگی مشترکی را تشکیل داده و هر کدام دارای حق و حقوق قانونی نکاح می‌شوند. اما ممکن است در برخی از عقدهای نکاح ثبت شده در دفاتر اشتباهی رخ دهد که باعث فسخ و یا ابطال عقد شود. اما این اشتباه چیست و چه نوع استباهی در عقد نکاح باعث باطل شدن آن می‌گردد؟ در ادامه به این پرسش‌ها به خوبی پاسخ داده‌ایم، با ما همراه باشید. 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.
منبع: اشتباه در عقد نکاح | اثر تصورات غلط زوجین از یکدیگر در فسخ نکاح – اشتباهات فاسخ نکاح

اشتباه در عقد نکاح به چه معناست ؟

اشتباه در عقد ازدواج به معنای فریب خوردن یا تصور غلط طرفین از یکدیگر می‌باشد، چنانچه زن و مرد پس از عقد متوجه شوند که فرد مورد نظر دارای صفاتی که ذکر کرده نیست می‌توان گفت که اشتباه صورت گرفته است. اشتباه در عقد نکاح طیف وسیعی دارد و گاهی ممکن است اشتباه باعث باطل شدن عقد شود و گاهی نیز اشتباه می‌تواند به طرف فریب خورده که تصور نادرستی داشته است حق فسخ نکاح را بدهد. در ادامه چند مورد از اشتباهات عقد نکاح را نام برده‌ایم:

مجهول بودن طرف مقابل

مطابق با ماده ۱۰۶۷ قانون مدنی زن و مرد می‌بایست قبل از عقد نکاح یکدیگر را به خوبی بشناسند تا دچار اشتباه نشوند. چنانچه زن و شوهر قبل از عقد با یکدیگر ارتباطی نداشته باشند و پس از عقد متوجه شوند که طرف مقابل همان فردی نیست که تصور می‌کردند، برای مثال سن بالاتری دارد و یا چهره او همانند قبل نیست یا با فرد دیگری غیر از فرد مورد نظر عقد منعقد شده عقد نکاح آن‌ها باطل خواهد بود‌. 

البته این در صورتی است که طرفین قبل از عقد برای یکدیگر ناشناخته باشند اما امروزه به دلیل اینکه زنان و مردان پیش از ازدواج در دوره نامزدی به سر می‌برند و از یکدیگر شناخت کافی پیدا می‌کنند امکان رخ دادن چنین اشتباهی بسیار کم شده است.

 

مهریه

اشتباه در تعیین مهریه یکی از رایج‌ترین انواع اشتباه در عقد نکاح می‌باشد. برای مثال شوهر زمینی را به عنوان مهریه در عقدنامه ذکر می‌کند ولی قیمت زمین با چیزی که مرد قبل از عقد گفته است تفاوت دارد و کمتر است. در این مورد زن فریب خورده است ولی حق فسخ ندارد. در حالاتی که مهریه شرایط اساسی را ندارد ابطال می‌گردد و دادگاه مهرالمثل تعیین می‌کند.

 

دوشیزه بودن خانم

دوشیزه بودن زن نیز در ازدواج بسیار مهم می‌باشد. با وجود اینکه قانون مدنی دوشیزه نبودن زن را مانعی برای ازدواج او نمی‌داند اما اگر زن قبل از ازدواج اقرار کند که دوشیزه است ولی بعد از نکاح مرد متوجه شود که فریب خورده است می‌تواند نکاح خود را فسخ نماید. 

 

هنر | اشتباه در عقد نکاح

اگر زن و مرد قبل از عقد نکاح مذکر شوند که هنر خاصی دارند و ازدواج بر مبنای آن واقع شود اما بعد از ازدواج طرف مقابل مطلع شود که فرد دارای چنین هنری نیست می‌تواند نکاح خود را فسخ نماید و در این مورد نیز اشتباه صورت گرفته است. برای مثال زن بر مبنای ادعای مرد تصور کند همسر آینده‌اش نوازنده حرفه‌ای پیانوست و با وی ازدواج نماید در حالی که مرد در این زمینه سر رشته‌ای ندارد.

 

جایگاه خانوادگی

یکی از شایع‌ترین اشتباهات عقد نکاح فریب دادن افراد به بهانه جایگاه خانوادگی می‌باشد. به عنوان مثال مرد به زن می‌گوید که از جایگاه خانوادگی ویژه و بسیار بالایی برخوردار است ولی در واقعیت چنین نیست و زن را فریب داده است، در این صورت قانونگذار این حق را به زن می‌دهد که نکاح خود را فسخ نماید. 

 

در چه مواردی اشتباه در عقد نکاح باعث فسخ آن نمی‌شود ؟

در برخی موارد نیز اشتباه باعث ابطال و خلل وارد کردن به عقد نکاح نمی‌شود و به فرد نیز حق فسخ نکاح داده نخواهد شد. برای مثال زن تصور می‌کند که مرد از افراد مشهور می‌باشد اما مرد هیچگاه این مورد را ذکر نکرده باشد. در این صورت زن حق فسخ نکاح نخواهد داشت و اشتباه او فقط به خودش مربوط می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ا‌شتباه د‌ر عقد نکاح، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون ا‌شتباه د‌ر عقد نکاح پاسخ دهند.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: اشتباه در عقد نکاح | اثر تصورات غلط زوجین از یکدیگر در فسخ نکاح – اشتباهات فاسخ نکاح ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق بجنورد کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در بجنورد هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است. 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.
منبع: مشاوره طلاق بجنورد | بهترین مرکز مشاوره طلاق بجنورد

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد.  اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. 

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. 

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق بجنورد

دریافت مشاوره طلاق در بجنورد بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. 

مرکز مشاوره طلاق بجنورد وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق بجنورد وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق بجنورد

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق بجنورد با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم.

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق بجنورد | بهترین مرکز مشاوره طلاق بجنورد ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

ثبت سفارش کالای وارداتی چیست؟ یکی از اولین گام‌هایی است که یک تاجر باید با آن آشنا باشد. و پیش از شروع فرایند واردات در زمان مناسب و با دقت کافی آن عمل را انجام دهد. ثبت سفارش واردات می‌باشد. تاجر با انجام ثبت سفارش درواقع صاحب سندی از جانب وزارت بازرگانی و سازمان توسعه و تجارت می‌شود. که نشان می‌دهد واردات کالای مورد نظر وی قانونی است. در ادامه با مفهوم و عملیات ثبت کالای وارداتی بیشتر آشنا می‌شویم.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.
منبع: ثبت سفارش کالای وارداتی | سامانه ثبت سفارش واردات

ثبت سفارش کالای وارداتی چیست ؟

گام اول تاجران و بازرگانان پیش از شروع فرایند واردات کالا، ثبت سفارش کالای وارداتی است. ثبت سفارش کالای وارداتی یک پروسه اداری است. که درنتیجه آن وزارت بازرگانی کشور و سازمان توسعه و تجارت سندی را به تاجر یا بازرگان تحویل می‌دهد. سند مذکور بیانگر آن است که واردات کالای مورد نظر تاجر تحت نظارت سازمان‌های مربوطه قرار دارد و کاملاً قانونی است. بدین ترتیب ثبت کالای وارداتی و علاوه بر آن دریافت پیش فاکتور از فروشنده، اقدامات اولیه تاجر برای واردات کالا می‌باشد.

سند صادرشده پس از ثبت کالای وارداتی دارای اطلاعاتی شامل یک کد عددی 8 رقمی می‌شود. که به همراه کد، تاریخ پروفرما (پیش فاکتور) و نام شرکتی که متقاضی مجوز است در سند درج می‌شود. صاحب کالا یا همان تاجر از این سند هنگام ترخیص کالای خود از گمرک استفاده می‌کند. این سند نشان‌دهنده مالکیت دارنده سند، بر کالای واردشده می‌شود.
نحوه ثبت سفارش کالای وارداتی

جهت ثبت واردات تا چند سال قبل متقاضی باید به سازمان توسعه و تجارت مراجعه و درخواست خود را با ارائه مدارک و اسناد لازم ثبت می‌کردند. تا این سازمان سند و مجوز ثبت سفارش کالا را صادر کند. اما امروزه ثبت سفارش به صورت الکترونیک انجام می‌شود. افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به سایت sabtaresh.tpo.ir درخواست خود را ثبت نمایند. و بدون لزوم به مراجعه حضوری، مجوز خود را دریافت کنند.

این سامانه اینترنتی در تمام 24 ساعت از روز برای متقاضیان حقوقی و حقیقی ثبت سفارش کالای وارداتی در دسترس است. متقاضیان با مراجعه به سایت ابتدا باید در سایت ثبت‌نام نمایند و یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد نمایند. و پس‌ازآن می‌توانند با نام کاربری خود در سایت اقدام به ثبت کالای وارداتی نمایند. خوب است بدانید تمامی پیگیری‌های لازم جهت ثبت سفارش و دریافت تأییدیه‌ها از طریق همین سامانه و به صورت الکترونیک قابل انجام است.

مراحل ثبت کالای وارداتی

در یک تقسیم‌بندی کلی می‌توانیم مراحل ثبت کالای وارداتی را به 6 بخش تقسیم کنیم. که این 6 بخش شامل موارد زیر می‌شود.

مرحله اول ثبت سفارش، دریافت کد تعرفه کالای وارداتی می‌باشد.

دومین مرحله دریافت پروفرما یا به عبارت دیگر پیش فاکتور فروش از فروشنده کالا است.

سومین مرحله، مراجعه به سامانه اینترنتی سازمان توسعه و تجارت برای ثبت کالای وارداتی. و تکمیل پرسشنامه مربوط به ثبت سفارش کالا می‌باشد.

مرحله چهارم، دریافت تأییدیه سند ثبت سفارش کالا است. که کارشناس مربوطه آن را صادر می‌کند.

پنجمین مرحله، مراجعه به یک شرکت بیمه، به جهت دریافت بیمه‌نامه برای حمل‌ونقل کالای سفارشی است.

و در آخر ششمین مرحله، پرداخت هزینه‌های لازم مانند حق ثبت سفارش کالا است. که باید در بانکی که واسطه معامله است انجام گیرد. خوب است بدانید مرحله پرداخت هزینه‌ها باید بعد از تکمیل برگه‌های تقاضای گشایش اعتبار و فرم بانکی. همچنین بعد از دریافت بیمه‌نامه و فاکتور فروش و درنهایت پس از دریافت مجوز انجام گیرد.

مدارک لازم جهت ثبت سفارش کالای وارداتی

تاجران و بازرگانان برای ثبت سفارش کالای وارداتی باید مدارک و اسنادی را تهیه و ارائه نمایند. که این مدارک شامل موارد زیر می‌شود.

  • در ابتدا تاجران باید کارت بازرگانی داشته باشند.
  • با مراجعه به سامانه ثبت سفارش سازمان توسعه و تجارت اقدام به دریافت کد ثبت سفارش نمایند. که این کد شامل کد کاربری و رمز عبور می‌شود.
  • اوراق ثبت سفارش متقاضی که دارای 3 برگ تایپ‌شده است. این برگه‌ها باید به امضا متقاضی رسیده و بدون خط‌خوردگی باشند.
  • به جهت اثبات فرایند قانونی واردات کالا لازم است مجوزهای قانونی که تعیین‌شده است دریافت گردد. مثلاً تأییدیه‌های سازمان استاندارد یا سازمان بهداشت در مورد واردات برخی کالاها لازم است.
  • اصل فاکتور فروش دریافتی از فروشنده کالا یا پروفرما به‌اضافه کپی از آن باید ارائه شود.
  • برای معرفی کامل کالای مورد نظر وارداتی، ارائه یک بروشور یا کاتالوگ الزامی است.

تعیین هزینه‌ ثبت سفارش کالای وارداتی

هزینه‌های مربوط به ثبت سفارش کالای وارداتی با توجه به نوع کالا و حجم آن و سایر ویژگی‌های کالا متفاوت خواهد بود. اما یکسری قوانین و اصول کلی که از پیش توسط قانون پیش‌بینی‌شده است؛ برای تعیین این هزینه‌ها وجود دارد.

البته این اصول و قوانین تعیین‌کننده هزینه ثبت سفارش، هرسال با توجه به بودجه اختصاصی به واردات سالانه کشور تغییر می‌کند. بنابراین لازم است تاجر یا واردکننده کالا و یا ترخیص‌کار گمرک که وظیفه دارد مراحل واردات کالا را انجام دهد. در مورد قوانین هرسال مربوط به تعیین هزینه‌های ثبت سفارش کالا اطلاعات کافی کسب نماید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

ثبت سفارش کالای وارداتی چیست ؟

گام اول تاجران و بازرگانان پیش از شروع فرایند واردات کالا که یک پروسه اداری ثبت کالای وارداتی می‌گویند.

ثبت کالای وارداتی به چه منظور انجام می‌شود ؟

با ثبت سفارش وزارت بازرگانی کشور و سازمان توسعه و تجارت سندی را به تاجر می‌دهند و بیانگر آن است که واردات کالای مورد نظر تاجر تحت نظارت سازمان‌های مربوطه قرار دارد و کاملاً قانونی است. و همچنین این سند نشان‌دهنده مالکیت تاجر بر کالای واردشده است.



:: برچسب‌ها: ثبت سفارش کالای وارداتی | سامانه ثبت سفارش واردات ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق اصفهان کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در اصفهان هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است. 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: مشاوره طلاق اصفهان | بهترین مرکز مشاوره طلاق اصفهان

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد.  اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. 

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. 

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق اصفهان

دریافت مشاوره طلاق در اصفهان بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. 

مرکز مشاوره طلاق اصفهان وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق اصفهان وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق اصفهان

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق اصفهان با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم :

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: مشاوره طلاق اصفهان | بهترین مرکز مشاوره طلاق اصفهان



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق اصفهان | بهترین مرکز مشاوره طلاق اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

‌بی‌شک ساخت یک آپارتمان دارای هزینه‌‌های زیاد و سرسام آوری است. به‌طوری که بسیاری از سازندگان بعد از گذشت مدتی دیگر قادر به پرداخت این هزینه‌‌ها نیستند و مجبور به نیمه رها کردن کار ‌می‌شوند. اما در این میان یک راه حل برای این مشکل وجود دارد آن هم راه فروختن آپارتمان به همان شکل نیمه کاره ‌می‌باشد. به این نوع از معامله اصطلاحا پیش فروش گفته ‌‌می‌شود. ولی ممکن است که یک طرف بعد از انعقاد قراداد پشیمان شود و بخواهد آن را فسخ نماید. در این مطلب به بررسی فسخ قرارداد پیش فروش ساختمان ‌‌می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: فسخ قرارداد پیش فروش آپارتمان | شرایط و موارد فسخ – مطالبه خسارت

قرارداد پیش فروش آپارتمان

در بازار معاملات املاک پیش فروش کردن یک ساختمان به معنای آن است که مالک آپارتمان پیش از تکمیل کردن و گرفتن پایان کار آپارتمان آن را به خریدار ‌می‌فروشد.

بر اساس ماده یک قانون پیش فروش آپارتمان‌‌ها‌، به هر قراردادی با هر عنوانی که به موجب آن مالک رسمی زمین موظف ‌می‌شود تا آپارتمان را بسازد و آن را تحویل خریدار دهد قراداد پیش فروش آپارتمان گفته ‌می‌شود. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمونه قرارداد پیش فروش آپارتمان کلیک کنید. 

 

فسخ قرارداد پیش فروش آپارتمان

در سال 1389 قانون پیش فروش ساختمان‌‌ها به تصویب رسید. در این قانون علاوه بر تعریف ارائه شده از قراداد پیش فروش ساختمان به بررسی نحوه انعقاد این قراداد و حتی موارد فسخ و ابطال ان نیز پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاهبرداری در پیش فروش آپارتمان کلیک کنید. 

این قانون به شخص خریدار این حق را داده است که در صورت وجود شرایط قانونی‌، قراداد پیش فروش را  فسخ کند. در کنار تمام خیارات و توافقاتی که اشخاص ‌می‌توانند با هم برای فسخ قراداد انجام دهند مواردی هم هست که بر اساس آن‌‌ها امکان فسخ قرارداد وجود دارد. در واقع ‌می‌توان گفت در دو حالت کلی اشخاص ‌می‌توانند قرارداد را فسخ نمایند:

1/ در مواردی که با هم توافق ‌‌می‌کنند و در قرارداد ثبت ‌می‌نمایند و در صورت تخلف از آن حق فسخ ایجاد ‌می‌شود.

2/ مواردی هم قانون از قبل به شکل پیش فرض مطرح کرده است.

در زیر به بررسی این موارد قانونی ‌می‌پردازیم. بر اساس این موارد هم خریدار و هم فروشنده حق فسخ دارند.

 

فسخ قرارداد پیش فروش آپارتمان به دلیل کسری مساحت

در قرارداد پیش فروش آپارتمان تعیین ‌می‌گردد که شخص سازنده چه مساحتی را تحویل ‌می‌دهد. اگر میان مساحتی که در قرارداد توافق شده است و آنچه که تحویل داده ‌می‌شود اختلاف وجود داشته باشد این حق برای خریدار به وجود ‌می‌آید تا قرارداد پیش فروش را فسخ نماید. به طور مثال در قرارداد ذکر شده است که آپارتمان باید 150 متر باشد ولی وقتی که تحویل داده ‌می‌شود متراژ آپارتمان 100 متر است. در این جا امکان فسخ قرارداد وجود دارد. البته بر اساس قانون مقدار این کسری اگر کمتر از 95 درصد متراژ مورد توافق خریدار باشد 2 راه دارد:

1/ با استناد به کسری قرارداد را فسخ نماید.

2/ هم آپارتمان را تحویل بگیرد و هم تفاوت قیمت را با توجه به نرخ روز و نظر کارشناس بگیرد.

 

فسخ قرارداد پیش فروش آپارتمان به علت عدم پرداخت اقساط

بر اساس آنچه که عرف بازار ‌می‌باشد ثمن معامله در قرارداد پیش فروش به صورت اقساط پرداخت ‌می‌شود. با توجه به اینکه ملک حاضر نیست و فروشنده آپارتمان را به مرور زمان تحویل ‌می‌دهد خریدار نیز پول را به شکل اقساط پرداخت ‌‌می‌کند.

خریدار موظف است تا اقساط را در موعد مقرر پرداخت کند و اگر اقساط را تا زمان سررسید پرداخت نکند این حق برای فروشنده وجود دارد که معامله را فسخ نماید.

در این صورت فروشنده باید به دفترخانه‌ای که قرارداد در آنجا تنظیم شده است مراجعه نماید و موضوع را کتبا به اطلاع سردفتر برساند. دفترخانه مکلف است که ظرف مدت یک هفته به خریدار هشدار بدهد که اگر تا یک ماه اقساط معوقه خود را تصفیه نکند قرارداد فسخ ‌می‌گردد.

طرفین ‌می‌تواند برای ضمانت اجرای پرداخت به موقع اقساط در قرارداد پیش فروش ذکر نمایند که در صورت عدم پرداخت به موقع خریدار باید جریمه بپردازد و همچنین ‌‌می‌توان به سود خریدار عمل کرد و پرداخت قسط را منوط به انجام درست و به موقع مراحل پروژه نمود.

ابطال قرارداد پیش فروش با فسخ قرارداد مشارکت

یکی دیگر از حالاتی که باعث ‌می‌شود قرارداد پیش فروش به پایان برسد ابطال آن به جهت فسخ قرارداد مشارکت ساخت است. قرارداد مشارکت در ساخت برای زمانی است که مالک ملک از شخص دیگری که در زمینه آپارتمان سازی دارای مهارت و تجربه است درخواست ‌می‌نماید تا در ملک‌، آپارتمان بسازد.

اگر در قرارداد مشارکت در ساخت مطرح شده باشد که سازنده یا مالک هر کدام تا اتمام آپارتمان به صورت کامل حق فروش ندارند و یکی از طرفین بر خلاف شرط مندرج عمل نماید و آپارتمان را پیش فروش کند در این صورت قرارداد مشارکت فسخ ‌می‌شود و به دنبال آن پیش فروش هم باطل می‌گردد.

 

خسارت ناشی از فسخ قرارداد پیش فروش

در صورتی که فسخ قرارداد باعث ضرر و زیان شخص شده باشد این حق برای فروشنده یا خریدار وجود دارد که خسارت خود را طلب نمایند.

در بیشتر قرارداد‌‌ها افراد در مورد خسارت فسخ از پیش با هم توافق ‌می‌کنند و مبلغی را در قرارداد به عنوان خسارت درج ‌می‌نمایند. اما در صورتی که خسارت از قبل تعیین نشده باشد دادگاه به این موضوع رسیدگی ‌می‌نماید. در دادگاه هم با توجه به نرخ روز و نظر شخص کارشناس در مورد مبلغ خسارت پرداختی نظر داده ‌می‌شود.

استرداد پیش پرداخت در صورت فسخ قرارداد پیش فروش

قطعا زمانی که به هر دلیل قرارداد فسخ ‌می‌شود مبلغی هم که خریدار به عنوان بیعانه یا هر عنوان دیگری پرداخت کرده است به او برگردانده می‌شود.

برای ‌این منظور باید دادخواستی جدا از دادخواست فسخ در دادگاه مطرح شود. یعنی شخص علاوه بر درخواست فسخ باید درخواست استرداد وجه نماید.

 

مرجع صالح برای رسیدگی به دعوای فسخ قرارداد پیش فروش

در صورتی که برای فسخ طرفین نتوانند با هم کنار بیایند ‌می‌توان این موضوع را از سوی مراجع قانونی پیگیری نمود‌. مرجع صالح با توجه به غیر منقول بودن موضوع دعوا محل قرار گرفتن آپارتمان است.

رای دادگاه فقط جنبه اعلا‌می ‌دارد و اجرائیه صادر ‌‌نمی‌شود. یعنی در طی رای دادگاه اعلام ‌می‌شود که قرارداد پیش فروش فسخ شده است.

 

برای دریافت پاسخ سوالات خود و مشاوره حقوقی در مورد فسخ قرارداد پیش فروش ساختمان ‌می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین و تلفنی وکیل دات کام بهره ببرید. همچنین با عضو شدن در کانال تلگرا‌می ‌وکیل دات کام از آخرین اخبار حقوقی مطلع شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص فسخ قرارداد پیش فروش آپارتمان، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون فسخ قرارداد پیش فروش آپارتمان پاسخ دهند.

 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

آیا امکان فسخ قرارداد پیش فروش آپارتمان وجود دارد‌ ؟

بله‌، با رعایت شرایط قانونی ‌می‌توان قرارداد پیش فروش را فسخ نمود که در مطلب به تفصیل توضیح داده شده است.

چگونه ‌می‌توان قرارداد پیش فروش را فسخ کرد‌ ؟

برای اینکه بتوان قرارداد را فسخ نمود از ابتدا در داخل قرارداد شروطی برای فسخ مطرح می‌شود و در صورت عدم رعایت شرایط امکان فسخ وجود دارد که در مطلب به تفصیل توضیح داده شده است.

جریمه فسخ قرارداد چه میزان است‌ ؟

میزان خسارت بستگی به توافق طرفین دارد که در مطلب به تفصیل توضیح داده شده است.

 

 

 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: فسخ قرارداد پیش فروش آپارتمان | شرایط و موارد فسخ – مطالبه خسارت



:: برچسب‌ها: فسخ قرارداد پیش فروش آپارتمان | شرایط و موارد فسخ – مطالبه خسارت ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق یاسوج کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در یاسوج هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است. 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.
منبع: مشاوره طلاق یاسوج | بهترین مرکز مشاوره طلاق یاسوج

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد.  اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید.
حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. 

نحوه دریافت مشاوره طلاق یاسوج

دریافت مشاوره طلاق در یاسوج بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. 

مرکز مشاوره طلاق یاسوج وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق یاسوج وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق یاسوج

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق یاسوج با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم :

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق یاسوج | بهترین مرکز مشاوره طلاق یاسوج ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق یزد کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در یزد هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است. 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.
منبع: مشاوره طلاق یزد | بهترین مرکز مشاوره طلاق یزد

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد.  اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. 

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود.
حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود.
نحوه دریافت مشاوره طلاق یزد

دریافت مشاوره طلاق در یزد بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. 

مرکز مشاوره طلاق یزد وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق یزد وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق یزد

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق یزد با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم.

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق یزد | بهترین مرکز مشاوره طلاق یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق خرم آباد کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در خرم آباد هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است. 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: مشاوره طلاق خرم آباد | بهترین مرکز مشاوره طلاق خرم آباد

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد.  اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • تمکین و نشوز
  • حق حبس
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق کلیک کنید.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق خرم آباد

دریافت مشاوره طلاق در خرم آباد بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین روش های طلاق کلیک کنید.

مرکز مشاوره طلاق خرم آباد وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق خرم آباد وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق خرم آباد

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق خرم آباد با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم.

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: مشاوره طلاق خرم آباد | بهترین مرکز مشاوره طلاق خرم آباد



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق خرم آباد | بهترین مرکز مشاوره طلاق خرم آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق کرمان کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در کرمان هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است. 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: مشاوره طلاق کرمان | بهترین مرکز مشاوره طلاق کرمان

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد.  اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • تمکین و نشوز
  • حق حبس
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق کلیک کنید.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق کرمان

دریافت مشاوره طلاق در کرمان بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین روش های طلاق کلیک کنید.

مرکز مشاوره طلاق کرمان وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق کرمان وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق کرمان

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق کرمان با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم.

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: مشاوره طلاق کرمان | بهترین مرکز مشاوره طلاق کرمان



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق کرمان | بهترین مرکز مشاوره طلاق کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق کرمانشاه کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در کرمانشاه هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است. 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: مشاوره طلاق کرمانشاه | بهترین مرکز مشاوره طلاق کرمانشاه

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد.  اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • تمکین و نشوز
  • حق حبس
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق کلیک کنید.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق کرمانشاه

دریافت مشاوره طلاق در کرمانشاه بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین روش های طلاق کلیک کنید.

مرکز مشاوره طلاق کرمانشاه وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق کرمانشاه وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق کرمانشاه

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق کرمانشاه با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم.

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: مشاوره طلاق کرمانشاه | بهترین مرکز مشاوره طلاق کرمانشاه



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق کرمانشاه | بهترین مرکز مشاوره طلاق کرمانشاه ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق همدان کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در همدان هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است. 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: مشاوره طلاق همدان | بهترین مرکز مشاوره طلاق همدان

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد.  اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • تمکین و نشوز
  • حق حبس
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق کلیک کنید.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق همدان

دریافت مشاوره طلاق در همدان بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین روش های طلاق کلیک کنید.

مرکز مشاوره طلاق همدان وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق همدان وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق همدان

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق همدان با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم :

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: مشاوره طلاق همدان | بهترین مرکز مشاوره طلاق همدان



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق همدان | بهترین مرکز مشاوره طلاق همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق همدان کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در همدان هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است. 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.
منبع: مشاوره طلاق همدان | بهترین مرکز مشاوره طلاق همدان

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد.  اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. 

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. 

نحوه دریافت مشاوره طلاق همدان

دریافت مشاوره طلاق در همدان بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است.

مرکز مشاوره طلاق همدان وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق همدان وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق همدان

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق همدان با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم :

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق همدان | بهترین مرکز مشاوره طلاق همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق رشت کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در رشت هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع:مشاوره طلاق رشت | بهترین مرکز مشاوره طلاق رشت

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد. اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • تمکین و نشوز
  • حق حبس
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق کلیک کنید.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق رشت

دریافت مشاوره طلاق در رشت بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین روش های طلاق کلیک کنید.

مرکز مشاوره طلاق رشت وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق رشت وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق رشت

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق رشت با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم :

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع:مشاوره طلاق رشت | بهترین مرکز مشاوره طلاق رشت



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق رشت | بهترین مرکز مشاوره طلاق رشت ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق رشت کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در رشت هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است. 

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.
منبع: مشاوره طلاق رشت | بهترین مرکز مشاوره طلاق رشت

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد.  اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • تمکین و نشوز
  • حق حبس
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق کلیک کنید.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق رشت

دریافت مشاوره طلاق در رشت بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین روش های طلاق کلیک کنید.

مرکز مشاوره طلاق رشت وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق رشت وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق رشت

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق رشت با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم :

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: مشاوره طلاق رشت | بهترین مرکز مشاوره طلاق رشت



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق رشت | بهترین مرکز مشاوره طلاق رشت ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

تمدید پروانه وکالت چه مراحلی دارد؟ امروزه افراد زیادی در حوزه حقوق و وکالت تحصیل می‌کنند و با کسب تجربه اقدام به فعالیت در این حوزه می‌نمایند. وکلا و افرادی که در رشته حقوق تحصیل می‌کنند اغلب مدت زمان زیادی را به حل پرونده‌های قضایی مختلف و کسب تجربه در زمینه امور قضایی می‌پردازند. اما یکی از مهم‌ترین اموری که یک وکیل باید انجام دهد دریافت پروانه وکالت و تمدید سالانه آن می‌باشد. امروزه تمدید پروانه وکالت به صورت غیر حضوری انجام می‌گیرد. در ادامه این مقاله قصد داریم در خصوص پرداخت الکترونیکی هزینه تمدید وکالت توضیحات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: تمدید پروانه وکالت | مدارک و نحوه تمدید پروانه وکالت

تمدید پروانه وکالت به چه منظور انجام می‌گیرد‌‌‌‌؟

حتما شما نیز بارها شنیده‌اید که همه وکلا دارای پروانه‌هایی هستند که از طریق کانون صادر کننده پروانه برایشان صادر گردیده است. این پروانه در واقع سندی است که اثبات می‌کند شخص وکیل صلاحیت فعالیت در حوزه کاری‌اش را دارد و فعالیت او کاملا بر اساس قوانین حاکم در کشور می‌باشد. حال مطابق قانون هر یک از وکلا موظف هستند که پروانه وکالت خود را به صورت سالانه تمدید نمایند.

وکلا موظف هستند که مبلغی را به عنوان هزینه تمدید پروانه وکالت به قوه قضائیه پرداخت نمایند تا پروانه وکالتشان، در طی هر سال یک بار تمدید گردد. این هزینه در طی سال‌ها، متفاوت خواهد بود و سال به سال در حال افزایش می‌باشد. تمدید پروانه وکالت به این منظور انجام می‌گیرد که وکلا بتوانند در طی سال‌های آینده نیز فعالیت کاری داشته باشند.

نحوه ورود به سامانه وکلا برای تمدید پروانه وکالت

قوه قضاییه در سال‌های اخیر اقدام به تاسیس سامانه‌‌ای نمود تا بتوان در آن برخی امور قضایی را به انجام رساند. این سامانه با عنوان ثنا شناخته می‌شود. سامانه ثنا امروزه به عنوان سامانه وکلا نیز شناخته می‌شود و وکلا می‌توانند با ورود به این سامانه، ‌‌‌‌پروا‌نه خود را به صورت غیر حضوری تمدید نمایند. در زیر نحوه ورود به این سامانه برای تمدید ‌‌‌‌پروا‌نه وکالت را شرح داده‌‌ایم:

  • ابتدا می‌بایست عبارت adliran را در مرورگر خود سرچ کنید و وارد سامانه خدمات الکترونیک قضایی شوید. سپس می‌بایست وارد قسمت خدمات ویژه شوید و گزینه سامانه وکلا و کارشناسان را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد صفحه‌‌ای برایتان باز می‌شود که چهار گزینه در آن به نمایش در می‌آیند. اگر ‌‌‌‌پروا‌نه شما مربوط به دادگستری است می‌بایست بر روی گزینه سامانه وکلا کلیک نمایید. اما اگر ‌‌‌‌پروا‌نه شما مربوط به قوه قضاییه است می‌بایست گزینه سامانه کانون وکلا را انتخاب نمایید.
  • حال صفحه جدیدی برایتان به نمایش در می‌آید که می‌بایست در کادر‌های مربوطه کد ملی و رمز شخصی خود را وارد کنید و روی گزینه بعدی کلیک نمایید.عکس
  • در این مرحله اگر اطلاعات خود را صحیح وارد کرده باشید، برایتان پیامکی ارسال می‌شود که حاوی یک رمز شش رقمی می‌باشد. سپس می‌بایست رمز را درون کادر مربوطه وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک نمایید.
  • حال به سامانه وارد شده‌‌اید و می‌بایست در بخش کارتابل عملیات پرداخت را انجام دهید تا ‌‌‌‌پروا‌نه شما تمدید شود.

پرداخت الکترونیکی هزینه تمدید پروانه وکالت

برای پرداخت الکترونیکی هزینه تمدید ‌‌‌‌پروا‌نه وکالت ابتدا می‌بایست به سامانه ثنا وارد شوید که مراحل آن در بالا شرح داده شد. در زیر مراحل پرداخت هزینه تمدید وکالت در این سامانه ذکر گردیده است:

  • در مرحله اول وقتی وارد صفحه کارتابل می‌شوید اطلاعات شناسنامه‌‌ای خود را مشاهده خواهید کرد. حالا می‌بایست روی گزینه تمدید ‌‌‌‌پروا‌نه وکیل کلیک نمایید تا وارد صفحه تمدید ‌‌‌‌پروا‌نه شوید.
  • در مرحله بعدی صفحه‌‌ای برایتان به نمایش در می‌آید که در آن آخرین تاریخ اعتبار ‌‌‌‌پروا‌نه وکالتتان ذکر شده است. حالا باید بر روی گزینه پرداخت هزینه تمدید تا، کلیک نمایید تا مبلغ تعیین شده برای پرداخت محاسبه شود.
  • در این مرحله وکیل می‌بایست تاریخی که تمایل دارد ‌‌‌‌پروا‌نه‌اش تا آن زمان تمدید شود را انتخاب کند و در کادر‌های مربوطه وارد نماید.
  • حالا می‌بایست بر روی گزینه محاسبه هزینه کلیک نمود تا سامانه بر حسب قدر السهم قوه قضائیه هزینه تمدید ‌‌‌‌پروا‌نه را محاسبه کرده و در صفحه نمایش دهد.
  • در مرحله آخر نیز وکیل می‌تواند از چند روش پرداخت اینترنتی، پرداخت با آپ، استفاده از نرم افزار و مراجعه حضوری به دفتر خدمات الکترونیک قضایی هزینه تمدید ‌‌‌‌پروا‌نه وکالت را پرداخت کند، تا سیستم ‌‌‌‌پروا‌نه را به صورت خودکار تمدید نماید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تمدید پروانه وکالت، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون تمدید پروانه وکالت پاسخ دهند.

 

 

 

سوالات متداول

‌‌‌‌پروا‌نه وکالت هر چند مدت یک بار باید تمدید شود‌‌‌‌ ؟

‌‌‌‌پروا‌نه وکالت سالی یک بار می‌بایست تمدید شود.

هزینه تمدید ‌‌‌‌پروا‌نه وکالت چقدر است‌‌‌‌ ؟

هزینه تمدید ‌‌‌‌پروا‌نه وکالت با توجه به نوع آن متغیر است و سالانه نیز افزایش می‌یابد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: تمدید پروانه وکالت | مدارک و نحوه تمدید پروانه وکالت



:: برچسب‌ها: تمدید پروانه وکالت | مدارک و نحوه تمدید پروانه وکالت ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

آیا با اصطلاح حقوقی اقرار به نسب آشنا هستید؟ منظور از اقرار بنسب چیست؟ یکی از موارد مهم حقوقی که در مورد نسب و رابطه‌های خونی و فامیلی وجود دارد مسئله اقرار به نسب است. اقرار بنسب یعنی فردی اقرار کند یا بیان کند که فرد دیگری فرزند اوست یا با وی رابطه خویشاوندی دارد. مسئله اقرار بنسب در قانون مدنی مطرح‌شده است. و قواعدی پیرامون آن آورده شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به مسئله اقرار بنسب و شرایط آن بپردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: اقرار به نسب | شرایط و نحوه اقرار به نسب

اقرار به نسب چیست ؟

نسب یا همان رابطه خونی یکی از موارد مهم در حقوق و قانون مدنی ایران است. از دلایل مهمی که در اثبات نسب به کار می‌آید اقرار بنسب است. قانون‌گذار برای تعیین قواعد و شرایط مربوط به اقرار به نسب از منابع و فقه اسلامی پیروی نموده است. در تعریف ساده از اقرار به نسب می‌توانیم بگوییم. اگر فردی به اینکه شخصی دیگر (خواه شخص دختر باشد یا پسر) فرزند اوست اقرار نماید عمل اقرار بنسب را انجام داده است. مسئله اقرار به وجود رابطه خویشاوندی نیز یکی از اقسام موارد اقرار بنسب می‌باشد. بدین ترتیب می‌توانیم اقرار بنسب را به دودسته تقسیم کنیم. که این دودسته شامل اقرار بنسب خویشاوندی و اقرار بنسب فرزند به معنی اقرار پدر برای تصدیق وجود نسب میان او و فرزندش می‌شود.

ارزش اقرار به نسب در این است که وقتی یک فرد عاقل اقدام به اقرار به ضرر خود و به سود دیگری نماید. این اقرار یا اظهارات معمولاً با واقعیت مطابقت دارد و صحیح است. اقرار بنسب دارای یک ویژگی به خصوص است این که اقرار در مورد نسب برای اقرارکننده دارای دو وجهه است. یعنی اقرار بنسب هم باعث سود و هم باعث ایجاد زیان برای اقرار کننده می‌شود. زیرا با اقرار به نسب هم حقوق خاصی برای اقرارکننده ایجاد می‌کند و هم تکالیفی نظیر ارث و پرداخت نفقه را به اقرارکننده تحمیل می‌نماید.

برای کسب اطلاعات درباره دعوای نفی ولد کلیک کنید.

اقرار به نسب در قانون مدنی

همان‌طور که اشاره کردیم قانون‌گذار ایرانی در مسئله اقرار بنسب از فقه اسلامی پیروی نموده است. ماده 1259 قانون مدنی مسئله اقرار به نسب را تعریف می‌نماید. در این ماده آمده است که: «اقرار عبارت از اخبار به حقی است برای غیر بر ضرر خود.» قانون مدنی در ماده 1262 و 1273 خود قواعد و شرایط مربوط به اقرار بنسب را مطرح می‌نماید.

شرایط اقرار به نسب در قانون

اقرار بنسب در قانون مدنی دارای شرایطی است. شرایط اقراربه نسب شامل دو قسم شرایط عمومی اقرار و شرایط خاص مربوط به اقرار بنسب می‌شود. در ماده 1262 قانون مدنی شرایط عمومی‌اقرار مطرح‌شده است. و در ماده 1273 همین قانون شرایط خاصی که به اقرار بنسب مربوط است مطرح‌شده است.

شرایط عمومی اقرار بر اساس ماده 1262 شامل مواردی نظیر بلوغ، عقل اقرارکننده می‌شود. علاوه بر آن اقرار کننده باید قاصد و مختار نیز باشد. در مورد شرایط اختصاصی مربوط به اقراربه نسب که در ماده 1273 قانون مدنی آمده است نیز می‌توانیم بگوییم. از جمله شرایط اختصاصی اقرار بنسب می‌توانیم به این موضوع اشاره‌کنیم که تحقق نسب باید برحسب قانون و عادت امکان‌پذیر باشد. همچنین فردی که به نسب وی اقرار شد باید اقرار را تائید و تصدیق نماید.

اقرار به نسب چه آثاری دارد ؟

آثار اقرار به نسب در قانون مدنی مطرح نشده است. یعنی قانون‌گذار در قانون مدنی برای تعیین آثار اقرار بنسب ماده‌ای تحریر نکرده است. اما از آنجایی که پیش‌تر مطرح کردیم قواعد اقرار بنسب بر اساس فقه اسلامی نگارش شده است. بنابراین می‌توانیم برای پاسخ به این سؤال که آیا اقرار بنسب آثاری به دنبال خود دارد؟ به منابع اسلامی و فقه اسلامی مراجعه کنیم.

برخلاف قانون مدنی که آثاری برای اقرار به نسب تعیین نکرده است. در فقه و منابع اسلامی برای اقرار بنسب آثاری پیش‌بینی شده است. از جمله آثاری که در منابع اسلامی برای اقرار بنسب مطرح‌شده است. می‌توانیم به مسئله ارث و رابطه توارث و همچنین پرداخت نفقه اشاره ‌کنیم. البته قانون‌گذار قانون مدنی برای ارث، شرایط توارث و نفقه و پرداخت آن به طور مجزا قواعد و شرایطی را تعیین نموده است. اما به طور مستقیم از این موارد به عنوان آثار اقرار بنسب یاد نکرده است.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

اقرار به نسب چیست ؟

اگر فردی به اینکه شخصی دیگر (خواه شخص دختر باشد یا پسر) فرزند اوست اقرار نماید عمل اقرار بنسب را انجام داده است. یا اینکه به وجود رابطه خویشاوندی اقرار نماید.

انواع اقرار به نسب چیست ؟

اقرار به نسب شامل اقرار بنسب خویشاوندی و اقرار به نسب فرزند به معنی اقرار پدر برای تصدیق وجود نسب میان او و فرزندش می‌شود.

آثار اقرار به نسب چیست ؟

اقرار بنسب شامل آثاری شامل ارث و رابطه توارث و همچنین پرداخت نفقه می‌شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: اقرار به نسب | شرایط و نحوه اقرار به نسب



:: برچسب‌ها: اقرار به نسب | شرایط و نحوه اقرار به نسب ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق قزوین کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در قزوین هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: مشاوره طلاق قزوین | بهترین مرکز مشاوره طلاق قزوین

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد. اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • تمکین و نشوز
  • حق حبس
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق کلیک کنید.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق قزوین

دریافت مشاوره طلاق در قزوین بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین روش های طلاق کلیک کنید.

مرکز مشاوره طلاق قزوین وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق قزوین وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق قزوین

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق قزوین با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم :

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: مشاوره طلاق قزوین | بهترین مرکز مشاوره طلاق قزوین



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق قزوین | بهترین مرکز مشاوره طلاق قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

آیا از قوانین مربوط به فروش حریم رودخانه اطلاع دارید؟ وقتی رودخانه‌ها دچار سیل یا انحراف از مسیر اصلی خود می‌شوند اصطلاحاتی مانند بستر رودخانه و حریم رودخانه زیاد شنیده می‌شود. عرفاً به مسیر گذر آب و نهر‌ها و برکه‌های طبیعی رودخانه و اطراف آن بستر و حریم رودخانه می‌گویند. در معنای حقوقی بستر رودخانه همان مسیر جاری رودخانه است و حریم رودخانه بعد از بستر دو طرف بستر رودخانه تا عرض خاصی است که قابل محاسبه می‌باشد. پرسش این است که آیا حریم رودخانه مانند سایر اراضی قابل خرید و فروش است؟ در ادامه مقاله به توضیح مسئله فروش حریم رودخانه می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: فروش حریم رودخانه

فروش حریم رودخانه

خرید و فروش بستر و حریم رودخانه‌ها ممنوع است. حریم رودخانه شامل اموال عمومی می‌شوند و جز املاک خصوصی محسوب نمی‌گردند. یعنی حریم و بستر رودخانه متعلق به شخص خاصی نیست؛ لذا هیچ کس نمی‌تواند حریم رودخانه را بفروشد. اراضی بستر و حریم رودخانه‌ها طبق ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب در اختیار دولت می‌باشد و نحوه بهره‌برداری از حریم رودخانه‌ها به وزارت نیرو و اداره آبیاری محول شده است.

همچنین در تبصره 3 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب آمده است که هرگونه دخل و تصرف در بستر و حریم رودخانه‌ها باید با اجازه وزارت نیرو باشد در غیر این صورت تصرف در این اراضی ممنوع است. خرید و فروش املاک و زمین‌ها به معنی تصرف در آن‌ها است. لذا فروش اراضی که طبق قانون جز حریم رودخانه محسوب می‌شوند بدون اجازه دستگاه‌های دولتی مصداق تصرف در این اراضی است و امکان پذیر نمی‌باشد. در صورت فروش زمین‌های در حریم رودخانه این اقدام غیر قانونی محسوب می‌گردد. برای آشنایی بیشتر با قوانین مربوط به ساخت و ساز حریم رودخانه کلیک کنید.

قانون توزیع عادلانه آب

بر اساس این ماده بستر رودخانه و اراضی اطراف آن با عنوان حریم رودخانه زیر نظر دولت و نحوه بهره برداری، نظارت و اجازه هر نوع عملیاتی به واسطه وزارت نیرو صورت می‌گیرد. لذا هرگونه دخل و تصرفی در این اراضی بدون اجازه دولتی غیرقانونی است. ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب آورده است که: « بستر انهار طبیعی و کانال‌های عمومی و رودخانه‌ها اعم از این‌که دائماً فصلی داشته باشند و مسیل‌ها و بستر مرداب‌ها و برکه‌های طبیعی در اختیار حکومت جمهوری اسلامی ایران است و همچنین است اراضی ساحلی و اراضی مستحدثه که در اثر پایین رفتن سطح آب دریاها و دریاچه‌ها و با خشک شدن مرداب‌ها و باتلاق‌ها پدید آمده باشد در صورت عدم احیاء قبل از تصویب قانون نحوه احیاء اراضی در حکومت جمهوری اسلامی.»

تبصره 3 ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب در خصوص ممنوعیت تصرف در اراضی حریم رودخانه‌ها آورده است که: «ایجاد هر نوع اعیانی و حفاری و دخل و تصرف در بستر رودخانه‌ها و انهار طبیعی و کانال‌های عمومی و مسیل‌ها و مرداب و برکه‌های طبیعی و همچنین در حریم قانونی سواحل دریاها و دریاچه‌ها اعم از طبیعی و یا مخزنی ممنوع است مگر با اجازه وزارت نیرو.»

مجازات فروش غیر قانونی حریم رودخانه

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم حریم رودخانه طبق قانون ایران در ید دولت و درنتیجه جز اموال عمومی می‌باشد. لذا حریم مالکیت شخص خاصی قرار ندارد و کسی حق فروش آن را نیز نخواهد داشت. مطابق قانون توزیع عادلانه آب دخل و تصرف در اراضی حریم رودخانه بدون اجازه سازمان های مربوطه دولت ممنوع است.

بنابراین اگر کسی زمین حریم رودخانه را بفروشد می‌توان از وی شکایت کرد. در صورتی که فرد زمینی را به شخص دیگری بفروشد، ممکن است پس از خرید خریدار متوجه شود که زمین در حریم رودخانه قرار دارد. بنابراین خریدار می‌تواند معامله فروش را فسخ نماید و مبلغ پرداختی برای خرید زمین را از فروشنده طلب کند. در صورتی که فروشنده اثبات کند که نمی‌دانسته ملک وی در حریم رودخانه قرارداد مسئولیتی متوجه وی نمی‌شود. اما اگر با علم به این که ملک وی در حریم رودخانه قرار گرفته است و با این وجود باز هم اقدام به فروش ملک نماید باید در برابر قانون و خریدار زمین پاسخگو باشد. برای گرفتن مجوز ساخت حریم رودخانه کلیک کنید.

جریمه بستر رودخانه چگونه تعیین می‌شود؟

حد بستر و حریم رودخانه توسط وزارت نیرو اعلام می‌شود. کسانی که پیش از اعلام این حد توسط مأمورین دولت در حریم رودخانه ملکی ساخته‌اند یا دخل و تصرفی کرده باشند اقدامشان قانونی محسوب می‌شود. پس از این که حد بستر و حریم رودخانه اعلام شد دولت موظف است به این افراد خسارت بپردازد. اما اگر افراد پس از اعلام حد بستر و حریم رودخانه اقدام به دخل و تصرف در اراضی حریم نمایند هیچ گونه خسارتی از جانب دولت به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد. در نهایت به مالک یا متصرف حریم رودخانه اعلام می‌شود که ظرف مدت معینی اقدام به تخلیه حریم رودخانه و همچنین تخریب ساختمان‌های احداث شده در حریم رودخانه نمایند. در صورت عدم تخلیه با دستور قضایی برای آزادسازی حریم رودخانه و با نظارت نیروی انتظامی تخلیه و تخریب انجام می‌شود.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

آیا خرید و فروش حریم رودخانه امکان پذیر است ؟

خیر خرید و فروش بستر و حریم رودخانه‌ها ممنوع است زیرا حریم رودخانه شامل اموال عمومی می‌شوند و جز املاک خصوصی محسوب نمی‌گردند.

خریدار زمین حریم رودخانه چه اقدامی علیه فروشنده زمین انجام دهد ؟

خریدار می‌تواند معامله فروش را فسخ نماید و مبلغ پرداختی برای خرید زمین را از فروشنده طلب کند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: فروش حریم رودخانه



:: برچسب‌ها: فروش حریم رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق قم کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در قم هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: مشاوره طلاق قم | بهترین مرکز مشاوره طلاق قم

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد. اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • تمکین و نشوز
  • حق حبس
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق کلیک کنید.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق قم

دریافت مشاوره طلاق در قم بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین روش های طلاق کلیک کنید.

مرکز مشاوره طلاق قم وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق قم وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق قم

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق قم با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم :

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: مشاوره طلاق قم | بهترین مرکز مشاوره طلاق قم



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق قم | بهترین مرکز مشاوره طلاق قم ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق اهواز کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در اهواز هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: مشاوره طلاق اهواز | بهترین مرکز مشاوره طلاق اهواز

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد. اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • تمکین و نشوز
  • حق حبس
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق کلیک کنید.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق اهواز

دریافت مشاوره طلاق در اهواز بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین روش های طلاق کلیک کنید.

مرکز مشاوره طلاق اهواز وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق اهواز وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق اهواز

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق اهواز با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم :

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: مشاوره طلاق اهواز | بهترین مرکز مشاوره طلاق اهواز



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق اهواز | بهترین مرکز مشاوره طلاق اهواز ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق بیرجند کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در بیرجند هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: مشاوره طلاق بیرجند | بهترین مرکز مشاوره طلاق بیرجند

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد. اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • تمکین و نشوز
  • حق حبس
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق کلیک کنید.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق بیرجند

دریافت مشاوره طلاق در بیرجند بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین روش های طلاق کلیک کنید.

مرکز مشاوره طلاق بیرجند وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق بیرجند وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق بیرجند

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق بیرجند با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم :

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: مشاوره طلاق بیرجند | بهترین مرکز مشاوره طلاق بیرجند



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق بیرجند | بهترین مرکز مشاوره طلاق بیرجند ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

پیدا کردن والدین اصلی از طریق قانون چه پروسه ای دارد؟ گاهی ممکن است کودکانی توسط خانواده‌ای غیر از پدر و مادر اصلی خود به فرزندی پذیرفته شوند. این کودکان به هر دلیلی که از خانواده خود جدا و در خانواده جدید پذیرفته شده‌اند. به مرحله‌ای از زندگی برسند که بخواهند والدین اصلی خود را بیابند. اگر کسی قصد انجام این کار را داشته باشد بسیار عادی است. چرا که بسیاری از افراد در چنین موقعیتی معمولاً به دنبال والدین اصلی خود می‌گردند. در ادامه این مطلب به مسئله والدین اصلی و روش‌های برای پیدا کردنشان می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: پیدا کردن والدین اصلی | چطور پدر و مادر اصلی ام را پیدا کنم؟

چگونه والدین اصلی خود را بیابیم ؟

اگر خانواده ای شما را به عنوان فرزندخوانده پذیرفته‌اند و شما به عنوان فرزندخوانده زندگی می‌کنید. احتمالاً در دوره‌ای از زندگی خود به این فکر می‌کنید که والدین اصلی خود را پیدا کنید. بسیاری از افرادی که به عنوان فرزندخوانده زندگی می‌‌کنند. در برهه‌ای از زندگی خود می‌خواهند که والدین اصلی خود را بیابند. بنابراین اگر شما نیز به جایی از زندگی رسیده‌اید که قصد انجام چنین کاری را دارید کاملاً طبیعی و عادی است.

در این مسیر برای اینکه پدر و مادر واقعی خود را پیدا کنید. برخی منابع و اطلاعات در دسترس شما قرار خواهد گرفت. و شما می‌توانید با استفاده از آن منابع و حمایت و کمک دیگران والدین اصلی خود را پیدا کنید. طبیعی است که این راه آسان نخواهد بود. ممکن است مسیر پیچیده و سختی را پیش رو داشته باشید.

استفاده از شناسنامه برای جستجوی والدین اصلی

ساده‌ترین روش و بهترین روش زمانی است که شناسنامه شما را به نام والدین اصلی‌تان دریافت کرده باشند. گاهی ممکن است در کودکی والدین اصلی‌تان به نام خود برای شما شناسنامه بگیرند. و بعد از آن به هر دلیلی از شما جداشده‌اند. این جدایی موجب می‌شود که خانواده دیگر شما را به عنوان فرزندخوانده بپذیرند. یا در مراکز نگهداری از کودکان رشد کنید.

اگر این شناسنامه موجود باشد و در دسترس شما قرار داشته باشد. شما می‌توانید با این شناسنامه شروع به جستجوی والدین خود نمایید.شما می‌توانید با استفاده از شناسنامه خود و از طریق اداره ثبت‌احوال پیگیری‌های لازم را برای اینکه والدین اصلی خود را بیابید، انجام دهید.

مراجعه به محل نگهداری کودکان برای جستجوی والدین اصلی

در بسیاری از موارد شناسنامه‌ای که به نام والدین اصلی باشد وجود ندارد. بنابراین افراد نمی‌توانند از این روش و مراجعه به ثبت‌احوال والدین اصلی خود را پیدا کنند. زمانی که شناسنامه وجود ندارد باید از روش‌های دیگری برای اینکه والدین اصلی خود را پیدا کنید، بهره ببرید.

اگر شناسنامه‌ای در کار نبود شما می‌توانید برای آغاز جستجو به محلی که در کودکی در آن نگهداری می‌شدید مراجعه نمایید. کودکانی که به هر دلیلی از والدین اصلی خود جدا می‌شوند یا آن‌ها را گم می‌کنند. توسط مراکزی که زیر نظر دولت هستند این کودکان تا سن 18 سالگی نگهداری می‌شوند. یا پیش از اینکه کودک به سن 18 برسد، سرپرستی آنها را به والدین دیگری به عنوان فرزندخوانده واگذار می‌کنند.

شما می‌توانید برای جستجوی والدین اصلی خود، در صورتی که شناسنامه‌ ندارید به محلی که در کودکی در آن بزرگ شده‌اید مراجعه نمایید. تا از آنجا عملیات جستجوی والدین اصلی خود را آغاز نمایید.

تعیین هویت برای تشخیص والدین اصلی

افرادی که والدین ناشناخته دارند می‌توانند از روش تعیین هویت یا همان آزمایش DNA والدین اصلی خود را بیابند. البته انجام این کار آسان نخواهد بود. اما آزمایش DNA در تشخیص والدین اصلی و بیولوژیکی افراد و همچنین اطلاعاتی در مورد اجداد شما، به کار می‌آید.

همان‌طور که گفتیم آزمایش DNA برای تشخیص والدین اصلی سریع عمل نمی‌کند و کار آسانی نخواهد بود. ولی با استفاده از این آزمایش‌ها و تعیین هویت مانند تحقیقات سلسله شناسی و DNA بسیاری از افراد در جهان موفق شده و به نتیجه رسیدند. اگر شما قصد دارید که از این طریق والدین بیولوژیکی خود را بیابید. ابتدا باید یک آزمایش DNA اتوزومی را انجام بدهید. این آزمایش که برای مردان یا زنان انجام می‌شود می‌تواند به شما کمک کند که 5 یا 6 نسل والدینتان شناسایی شوند.

این روش را تطبیق DNA یا تطابق پسرعموها می‌نامند. داده‌های DNA شما را با DNA دیگران تطبیق می‌دهند تا مطابقت آن با کروموزوم سایرین شناسایی شود. و بدین ترتیب روابط خانوادگی شما کشف گردد. چرا که ارتباط شما با دیگران به میزان DNA شما و آن شخص دارد. افرادی که به دنبال والدین اصلی و خویشاوندان بیولوژیکی خود هستند بهتر است در چند شرکت ژنتیکی این آزمایش‌ها را انجام دهند. تا شانسان برای اینکه والدین خود را پیدا کنند بیشتر شود.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

سؤالات متداول

روش‌های جستجوی والدین اصلی چیست ؟

استفاده از شناسنامه اصلی به نام والدین اصلی، مراجعه به محل نگهداری کودکان و آزمایش‌ها DNA

روش مطابقت DNA برای تشخیص والدین چگونه است ؟

این روش را تطبیق DNA یا تطابق پسرعموها می‌نامند. داده‌های DNA شما را با DNA دیگران تطبیق می‌دهند تا مطابقت آن با کروموزوم سایرین شناسایی شود. و بدین ترتیب روابط خانوادگی شما کشف گردد. چرا که ارتباط شما با دیگران به میزان DNA شما و آن شخص دارد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: پیدا کردن والدین اصلی | چطور پدر و مادر اصلی ام را پیدا کنم؟



:: برچسب‌ها: پیدا کردن والدین اصلی | چطور پدر و مادر اصلی ام را پیدا کنم؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

حقوق مالی فرزند خوانده چطور تعیین می شود؟ داشتن فرزند قطعا یکی از شیرینی‌های زندگی مشترک است‌‌. اما گاهی به دلایلی زوجین نمی‌توانند به صورت معمول فرزندی داشته باشند. محروم شدن از نعمت فرزند داشتن حتی ممکن است گاهی سبب سرخوردگی زوجین و سردی زندگی مشترک شود. خوشبختانه امروزه با پیشرفت در علم پزشکی بسیاری از مشکلات زوجین مربوط به فرزندآوری حل شده است و به کمک علم دیگر داشتن فرزند برای زوجین یک حسرت نیست.

اگر زوجین به هر دلیلی نخواهند با روش‌های پزشکی صاحب فرزند شوند یا‌‌‌ اینکه جواب لازم را از‌‌‌ این راه نگیرند بهترین راه قبول فرزند خوانده است. حتی بسیاری از خانم‌های مجرد که به هر دلیلی تمایل به ازدواج ندارند می‌توانند از طریق فرزند خواندگی احساس مادر شدن را تجربه کنند. از آن جا که بخش مهمی از فرآیند قبول فرزند خوانده مسائل مالی آن می‌باشد در‌‌‌ این مطلب به بررسی حقوق مالی فرزند خوانده می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: حقوق مالی فرزند خوانده | مسئولیت پرداخت نفقه فرزندخوانده

فرزندخواندگی و شرایط تقاضای آن

بر اساس تعریف قانونی فرزندخواندگی فرآیندی است که بر اساس آن قانون سرپرستی یک کودک بی‌سرپرست را به شخصی که دارای صلاحیت است می‌سپارد.

برای‌‌‌ این که بتوان سرپرستی یک کودک را قبول کرد علاوه بر شرایط مربوط به سلامت جسمی و عقلی باید تمکن مالی نیز وجود داشته باشد‌. تمکن مالی یکی از متقاضیان سرپرستی یعنی زن یا شوهر کافی است.

قبل از سپردن کودک به والدین جدید، بهزیستی وضعیت مالی متقاضیان را به طور کامل بررسی می‌کند. درآمد ماهیانه خانواده‌، وضعیت مسکن و معیشت خانواده‌‌‌ این که مستاجر هستند یا صاحب خانه به طور کامل بررسی می‌شود. در صورتی که تمکن مالی لازم برای تامین هزینه‌‌های زندگی کودک مانند خوراک، پوشاک و تحصیل را داشته باشند با تقاضای آن‌ها موافقت می‌شود.

برای آشنایی با شرایط فرزندخواندگی کلیک کنید.

حقوق مالی فرزند خوانده

کودکی که به طور قانونی به فرزند خواندگی پذیرفته می‌شود دارای حقوقی است که باید حتما توسط والدین رعایت شود از جمله حقوق مالی که بسیار مهم هستند.

در صورتی که اشخاص درخواست فرزندخواندگی بدهند باید مراحل قانونی آن را طی کنند. یکی از‌‌‌ این مراحل مربوط به تامین حقوق مالی کودک است. با توجه به‌‌‌ اینکه فرزند خوانده به هیچ وجه از سرپرست خود ارث نمی‌برد باید حقوق مالی او تامین شود‌. از همین رو قانون دو راهکار ارائه داده است. اولا به نام زدن بخشی از اموال سرپرست دوما بیمه عمر کودک.

بر اساس ماده 14 قانون حمایت از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست متقاضی فرزندخواندگی باید بخشی از دارایی یا حقوق مالی خود را به نام فرزند خوانده بزند.‌‌‌ این که باید چه چیزی و به چه میزان به نام کودک باشد را دادگاه تعیین می‌کند‌. البته آنچه که بیشتر در رویه قضایی دیده می‌شود‌‌‌ این است که تمام یا بخشی از یک ملک را به کودک صلح می‌کنند. والدین باید مال را از طریق دفترخانه رسمی یا مراجع قانونی به شکل صلح به کودک بدهند.

بر اساس ماده 15 قانون حمایت از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست راه دوم نیز بیمه عمر کودک است. سرپرست باید کودک را بیمه درمان و همچنین بیمه عمر نماید تا زندگی کودک بعد از فوت سرپرست تامین باشد.

هر دوی‌‌‌ این موارد باید با هم باشند یعنی هم صلح اموال و هم بیمه عمر.

نفقه فرزند خوانده

در ماده 15 قانون حمایت از کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در‌‌‌ این خصوص گفته شده است که سرپرست وظیفه تامین هزینه‌‌های ‌‌نگهداری از کودک و پرداخت نفقه را دارد و در‌‌‌ این مورد مانند نفقه فرزند خونی عمل می‌شود. همان مخارج معمول و متعارف خوراک‌، پوشاک و تحصیل که برای فرزند خونی است باید برای فرزند خوانده هم اعمال شود. در‌‌‌ این امر اولویت با پدر است و در صورتی که پدر فوت کند یا به هر دلیلی توانایی مالی نداشته باشد باید مادر نفقه فرزند خوانده را بدهد.

این موضوع تا زمانی که فرزند نیاز به سرپرستی و مراقبت دارد ادامه پیدا می‌کند.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

برای دریافت پاسخ سوالات خود و مشاوره حقوقی در مورد فرزند خواندگی و حقوق مالی او می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی وکیل دات کام استفاده نمایید. همچنین با عضو شدن در کانال تلگرام وکیل دات کام از جدیدترین مطالب حقوقی مطلع شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص حقوق مالی فرزند خوانده، به کانال تلگرام حقوقی وکیل دات کام مراجعه نمایید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی وکیل دات کام نیز آماده‌اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تهران وکیل دات کام به سوالات شما عزیزان پیرامون حقوق مالی فرزند خوانده پاسخ دهند.

 

 

سوالات متداول

برای فرزند خواندگی باید وضع مالی چگونه باشد‌‌ ؟

باید متقاضی تمکن مالی کافی برای هزینه‌های ‌‌نگهداری کودک را داشته باشد که در مطلب به تفصیل توضیح داده شده است.

حقوق مالی فرزند خوانده چیست‌‌ ؟

والدین باید‌‌‌ آینده مالی کودک و نفقه او را تامین کنند که در مطلب به تفصیل توضیح داده شده است.

چه اموالی را باید به نام فرزندخوانده کرد‌‌ ؟

اینکه چه مالی و به چه میزان باشد از سوی دادگاه تعیین می‌شود که در مطلب به تفصیل توضیح داده شده است.

آیا باید به فرزند خوانده نفقه پرداخت‌‌ ؟

بله سرپرست ملزم به پرداخت نفقه است که در مطلب به تفصیل توضیح داده شده است.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: حقوق مالی فرزند خوانده | مسئولیت پرداخت نفقه فرزندخوانده



:: برچسب‌ها: حقوق مالی فرزند خوانده | مسئولیت پرداخت نفقه فرزندخوانده ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vakiel

بهترین مرکز مشاوره طلاق زاهدان کدام است ؟ طلاق یک عامل آسیب زا می باشد که می تواند به زنان و‌مردان ‌آسیب های روحی جدی وارد کند. اما به هر حال ممکن است زن ‌و ‌شوهر به هر دلیلی مجبور به جدایی و طلاق شوند که در این صورت دریافت مشاوره طلاق کاملا الزامی می باشد و بهتر است که حتما مشاوره دریافت کنند. اگر به دنبال دریافت مشاوره طلاق در زاهدان هستید می توانید با مشاوران حقوقی خانواده مرکز وکیل دات کام تماس بگیرید. در ادامه توضیحاتی در مورد روند و قوانین طلاق داده شده است.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید.

منبع: مشاوره طلاق زاهدان | بهترین مرکز مشاوره طلاق زاهدان

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر از یکدیگر می باشد. زن و شوهر به دلایل مختلف می توانند از یکدیگر جدا شوند و این طلاق می توان طلاق توافقی یا غیر توافقی باشد. اما طلاق نیز قوانین مربوط به خود را دارد که زنان و مردان باید به آن قوانین توجه فرمایند. برای کسب اطلاعات دقیق از مشاوره طلاق کلیک کنید.

مشاوره طلاق چیست و در آن چه موضوعاتی مورد برسی قرار می گیرد؟

مشاوره طلاق در واقع به معنای دریافت راهنمایی از یک مشاور کاردان و با تجربه در زمینه حقوقی طلاق می باشد. وقتی قصد دارید از همسر خود جدا شوید می بایست الزاما از یک مشاور راهنمایی دریافت کنید تا بتوانید آسان تر طلاق خود را ثبت کنید و پرونده خود را سریع تر به نتیجه برسانید.

مشاور طلاق کسی است که در زمینه های مختلف که در روند طلاق با آن روبرو می شوید اطلاعات کافی داشته باشد. از جمله مهمترین مسائلی که تا امروز مراجعان ما با آن درگیر بودند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • حق طلاق
  • مهریه
  • نفقه
  • حضانت فرزند
  • تمکین و عدم تمکین
  • مدت زمان عده
  • تمکین و نشوز
  • حق حبس
  • و …

فردی که ‌قصد طلاق دارد می بایست به برخی ‌قوانین حقوقی آن توجه‌ نماید تا بتواند به آسانی طلاق بگیرد در غیر این صورت قطعا با بسیاری از مشکلات در روند طلاق روبرو می شوند.

نفقه

نفقه یکی از حقوق زن در حین عقد نکاح می باشد که شامل مخارج زندگی او‌ست و مرد می بایست آن ‌را پرداخت کند‌. در زمانی که زوجین تصمیم‌ به جدایی داشته باشند مرد باید نفقه های عقب افتاده زن و همچنین نفقه فرزندش را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نفقه زن کلیک کنید.

حضانت فرزند

وقتی زن و ‌شوهر قصد طلاق از یکدیگر را داشته‌ باشند باید هر دو در یک مدت زمان معین حضانت‌ فرزندشان را به عهده بگیرند. پس از طلاق حضانت دختر از زمان تولد تا هفت سالگی با عهده مادر و از زمان هفت سالگی تا نه سالگی به عهده پدرش خواهد بود. حضانت پسر نیز از زمان تولد تا هفت سالگی با مادر و از هفت سالگی تا پانزده سالگی به عهده پدرش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضانت فرزند بعد از طلاق کلیک کنید.

حق طلاق

برای انجام طلاق می بایست به حق طلاق نیز توجه نمود. طبق قانون حق طلاق با مرد است و او می تواند هرگاه که بخواهد همسرش را طلاق دهد ولی اگر زن در حین عقد حق طلاق را از مرد سلب کند‌ برای طلاق دیگر به اجازه او نیازی نیست و زن می تواند طلاق خود را بدون اجازه شوهرش نیز ثبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حق طلاق کلیک کنید.

پرداخت مهریه

مهریه یکی از حقوق زنان است که در حین عقد به آن ها تعلق خواهد گرفت. مرد در حین ‌طلاق اگر این حق را پرداخت نکرده باشد ‌موظف است که مهریه زن ‌را به طور کامل به او پرداخت نماید. حتی اگر زن ‌مهریه نیز تعیین ‌نکرده باشد، مستحق دریافت مهرالمثل در حین ‌طلاق خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون مهریه کلیک کنید.

نحوه دریافت مشاوره طلاق زاهدان

دریافت مشاوره طلاق در زاهدان بسیار ساده و آسان می باشد. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی مشاوره طلاق را دریافت ‌نمایید. در روش اول می بایست به دفتر مشاوره رجوع کرده و وقت مشاوره بگیرید و سپس در همان دفتر به صورت حضوری با مشاور خود صحبت نموده و یک مشاوره عالی و کامل دریافت کنید. اما در مورد دوم می توانید با مرکز مشاوره تماس گرفته و به صورت تلفنی با مشاور صحبت کنید و مشاوره دریافت نمایید.

چرا دریافت مشاوره پیش از طلاق تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید پیش از طلاق دریافت مشاوره در این خصوص بهترین کاری است که زن و شوهر می توانند انجام دهند. دریافت مشاوره طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مشاور فرد را از تمام جوانب طلاق آگاه نموده و با اطلاعاتی که دارد به او کمک می نماید تا طلاقش با سرعت بیشتری انجام گیرد و به همین دلیل است که دریافت مشاوره طلاق تا این اندازه با اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین روش های طلاق کلیک کنید.

مرکز مشاوره طلاق زاهدان وکیل دات کام

مرکز مشاوره طلاق زاهدان وکیل دات کام با بهرمندی از کادری مجرب آماده است تا پاسخ گویی تمامی سوالات شما در مورد مسائل و مشکلات مختلف طلاق باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید پرونده های طلاق خود را به این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره حقوقی می توانید با متخصصین و وکلای با تجربه وکیل دات کام با شماره 02166419012 تماس بگیرید یا می توانید مقالات مجله حقوقی وکیل دات کام را مطالعه نمایید.

 

 

سوالات متدوال در مورد مشاوره طلاق زاهدان

در ادامه پر تکرارترین سوالاتی که در جلسات مشاوره طلاق زاهدان با آن روبرو شدیم را پاسخ داده ایم :

طلاق چیست؟

طلاق به معنای جدایی زن و شوهر می باشد.

در مشاوره طلاق چه‌مواردی برسی می شود؟

حضانت فرزند، مهریه و ….مورد برسی قرار می گیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :66419012-021

منبع: مشاوره طلاق زاهدان | بهترین مرکز مشاوره طلاق زاهدان



:: برچسب‌ها: مشاوره طلاق زاهدان | بهترین مرکز مشاوره طلاق زاهدان ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1402 | نظرات ()